x

x

donderdag 6 mei 2010

Was dat even schrikken!

Toen ik net mijn bankverrichtingen deed, schrok ik me rot.

In september 2009, wanneer we net toekwamen, haalde ik geld af aan een bankautomaat. We gebruiken nog steeds onze Belgische rekening, Jochen zijn loon wordt namelijk gewoon in België gestort. In september kregen we voor 1 Euro nog een dikke 70 Indische Roepies.

Gisteren haalde ik opnieuw geld af. Aangezien we ongeveer 6 Euro administratieve kosten betalen aan onze bank, haal ik altijd een erg groot bedrag af. Zonet wou ik enkele online-bankverrichtingen doen. Ik vond dat er zo'n geweldig hoog bedrag van onze rekening was gegaan. Het was mijn geldafname van gisteren. De wisselkoers is lichtjes veranderd! Ondertussen krijgen we voor 1 Euro nog slechts 57 Indische Roepies!

Ik moet er geen tekeningetje bij maken maar kan jullie wel vertellen dat we er dus een heeeeel pak op achteruit zijn gegaan... financiëel dan... Hopelijk slaagt Europa erin om de problemen in onder andere Griekenland snel op te lossen... want dat zou beter zijn voor 'onze portemonnee'!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten