x

x

zondag 20 maart 2011

Vervroegde verjaardagen

Omdat het in Delhi steeds warmer wordt en het daardoor onmogelijk is om een tuinfeestje te geven in april, organiseerde ik gisteren al het verjaardagspartijtje van Roos en Sam. Ik ben een tijdje bezig geweest met de voorbereidingen, maar ik denk wel dat ik mag zeggen dat het feest geslaagd was.

Er was een springkasteel:



Er waren knutselactiviteiten:






Er waren de beste body-painter van Delhi en een dame die je haar versierde:




Er waren prachtige verjaardagstaarten met uiteraard de obligate kaarsjes om uit te blazen nadat een 'happy birthday-lied' gezongen werd:



Er was veel volk:



Er waren veel cadeautjes:


Maar vooral: ik had 's avonds twee super-geweldig-mega-uitermate gelukkige meiden! En dat is waar een moeder het om doet, niet waar?

Nogmaals heel erg bedankt aan al wie meehielp aan het welslagen van het feestje!

2 opmerkingen:

  1. Wauw Sofie, wat een feestje!
    Wanneer je terug in het land bent kan jij zeker direct aan de slag als 'partyplanner'!!
    Ik heb in augustus drie verjaardagen, al plannen? :-))

    Groetjes, Sofie W.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er inderdaad heel professioneel uit en dat zonder man aan je zijde. Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen