x

x

zaterdag 30 november 2013

Hyundai Accent

We hebben een auto! En geloof me, hij is welgekomen. Ik heb er genoeg van om taxi's te nemen... en om elke dag naar de winkel te moeten gaan omdat je maar 2 zakjes kan dragen!

Dus tataaaaaa! Trompetgeschal! Ziehier onze Zuid-Koreaanse bak, een Hyundai Accent van 2005!





Voor zij die het zich afvragen: 
Ja, ze rijden hier langs de linker kant van de weg.
Goed gezien, het stuur staat namelijk rechts.
Neen, we hebben hier geen chauffeur.
Dus ja, ik rijd hier zelf rond.
Neen, heel veilig is dat niet voor de anderen.
Maar we hebben 'een automatique', dat helpt.
En ja, ik zet af en toe mijn ruitenwissers aan als ik moet 'pinken'.

2 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar, en nog dezelfde auto ook, alleen hebben jullie een maatje groter. KL be aware!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed gedaan dochterke zo ken ik je weer ! Verwittig misschien de buurt als je gaat vertrekken dan blijven er misschien een aantal thuis ????

    BeantwoordenVerwijderen