x

x

vrijdag 15 maart 2013

Bomma

Een post gewijd aan mijn aller aller aller bomma-tje.

 moeke, bomma, Roos en ik

moeke, bomma, Sam die wellicht Janneke maan ontdekte en ik

Ze had het ontzettend moeilijk toen mijn ouders bij me op bezoek waren. Ook al bracht de ganse familie haar om de beurt een bezoekje. Ook al belde mijn moeder haar dagelijks op. Ze was opgelucht en blij toen ze weer terug gewoon in Duffel waren.

Maar enkele dagen later, kreeg ze iets aan haar hart. Het gaat weer beter, gelukkig. Z'is een sterke madame. Maar ze verblijft momenteel wel in het ziekenhuis en moet therapie krijgen om terug zelf te kunnen rechtstaan uit haar zetel en om zonder hulp te gaan zitten.

Ik zou haar zo graag een bezoekje willen brengen, haar een dikke knuffel willen geven... maar dat kan helaas niet nu we in het verre India wonen. Daarom wil ik haar via dit berichtje een heel groot hart onder de riem steken. Bomma, heel veel beterschap! We denken aan je. We zien je ontzettend graag!

Dikke zoenen van ons allemaal.

XXX

1 opmerking:

  1. big hugs to you, hope your grandmother has a speedy recovery! xoxo, caitlin

    BeantwoordenVerwijderen