x

x

maandag 18 maart 2013

Iemand een zakske chips?

Iemand die wekelijks enkele zakken chips verzet, kunt ge gerust 'ne kenner' noemen. Maar als ge maar kunt kiezen uit Lays zout, masala (niet te eten), Spanish tomato tango of American style cream and onion,  hebt g'er na 3,5 jaar chips eten ook ni echt veel zin meer in. 't Wordt op den duur echt 'werken' als ge weer maar eens ne zak verorbert. 

Maar haaaaa! Daar heeft PepsiCo wat aan gedaan! Tijdens onze laatste reis ontdekte ik namelijk de nieuwe 'Magical' Lays chips: French salt en cracked pepper. Een beetje te vergelijken met de 'peper en zout' bij ons... al is het niet helemaal 't zelfde. 

Maar goed, ik ben hen erg dankbaar, nu kan ik ten minste weer vol goesting verder smullen!
Lay’s Launches 2 New ‘Magical’ Flavours
 
New Delhi, February 21, 2013: 
India’s leading potato chip brand, Lay’s, from PepsiCo India, is all set to add more magic to the consumers’ snack-time with the launch of two new lip smacking treats- Lay’s Chile Limon and French Salt & Cracked Pepper. With these innovative additions to its existing flavour portfolio and the promise of a magical experience, the brand is looking at further strengthening its leadership position in the category.
Made with Best Quality Potatoes, these two new flavours have a very different but familiar taste appeal. The stimulating sharp taste of Lay’s Chile Limon is a great combination of chilli and lemon flavours, much loved by Indian consumers. Chile Limon experience is such a burst of delicious tangy flavour in your mouth, that it leads you to add ‘spice’ to any non-descript moment and make it fun! On the other hand, Lay’s French Salt & Cracked Pepper, as the name suggests, is a perfect combination of salt and cracked pepper inspired by the subtle flavours in the French cuisine. This innovative offering guarantees a ‘joie de vivre’ zesty taste for your palate, so you can sit-back and season up your conversation, French Style.
Gaurav Mehta, Category Director-Western Snacks, PepsiCo India said, “As market leader, PepsiCo Foods is committed to delivering new taste experiences to our consumers. Lay’s is known for its great tasting and fun offerings and with this new launch, we are adding delight to the young consumers’ snack basket. Chile Limon and French Salt & Cracked Pepper, brings Lay’s signature ‘unlimited fun’ to snacking, resulting in crunchy and enjoyable treats for our consumers. We are confident that consumers will fall in love with these new flavours”.
Now available nationally, Lay’s Chile Limon and French Salt & Cracked Pepper are available in 12.5g, 26g & 57g packs, priced at Rs. 5, Rs. 10 & Rs. 20 respectively.
The launch will be supported by a 360-degree integrated communication, including national TV campaign, print, on-ground sampling & trial generation and a significant online component that includes social media.
PS: Voor wie wil weten of die andere smaak te eten is... niet echt nee. Zo zuur!
Nog PS: Ik wist vroeger helemaal niet dat Lays zijn smaken volledig aanpast aan het land! Nu dus wel. Lays Bicky is hier dus niet te verkrijgen... of wat had ge gedacht...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten