x

x

maandag 8 februari 2010

Aftellen...

We zijn aan het aftellen naar de komst van oma en opa. Nu ook officieel. Ik knutselde samen met Sam een 'aftelkalender' in elkaar. 't Is te zeggen, ik de mijne en Sam die van haar (samenwerking zag ik nog niet zo zitten). Ze deed het helemaal alleen en eigenlijk wel heel goed!







Het is nu dus aftellen naar 19 februari want die dag mogen we oma en opa verwelkomen. Joepie!

Maar oeps, wat is knippen leuk. Zo fijn zelfs dat Sammie ook even doodleuk in haar mooiste roze rokje knipte. Toen ik boos werd en vroeg of ze dit per ongeluk had gedaan, zei ze: 'nee mama, expres'. Eerlijkheid duurt het langst?
Daarna wist ze me ook nog even mede te delen 'dat ze liever een paars rokje wil'. Tja... mama had het misschien zelf gezocht.

Vandaag kookte Namita. Ze doet dit graag en doet dit meestal met volle overgave. Kijk maar eens hoe schattig ze van deze salade een kunstwerk wist te maken!



Laatst speelde Roos met haar Barbiepoppen (wat eigenlijk eerder uitzonderlijk is, tegenwoordig wil ze alleen nog maar spelletjes spelen op de 'compi-joeter') en vond ze het tafereel zelf zo super dat mama er een foto van moest nemen:



En papa? Die is helemaal in de ban van deze bloemetjes in de tuin:



Hij vindt het fascinerend dat ze 's avonds 'gaan slapen' en hun blaadjes dicht plooien. Geweldig toch, zo'n man die zich over al die kleine schoonheden blijft verbazen!

1 opmerking:

  1. Knutsel maar flink verder, Sammeke !
    En hou je schaartje en lijm maar bij de hand zodat we tijdens de vakantie nog heel wat moois kunnen maken.

    Oma en Opa

    BeantwoordenVerwijderen