x

x

zaterdag 20 maart 2010

Het weer: eentonig warm

Weather forecast New Delhi

Saturday weather forecast for Saturday is Sunny
Max: 36°C
Min: 21°C

Sunday weather forecast for Sunday is Sunny
Max: 37°C
Min: 22°C

Monday weather forecast for Monday is Sunny
Max: 37°C
Min: 22°C

Tuesday weather forecast for Tuesday is Sunny
Max: 36°C
Min: 21°C

Vannacht was het koken, het koelt amper af. En als ik de weersvoorspellingen zo bekijk, zal het er zeker niet frisser op worden. Ik denk dat we overstag zullen gaan, en toch maar de airco gaan opzetten. Het is niet zo aangenaam om voor elk van je kinderen 2 keer per nacht te moeten opstaan om ze drinken te geven. We hebben nu toch wel een beetje schrik voor wat nog moet komen... temperaturen tegen de 50°C in de schaduw... ik kan het me zelfs niet voorstellen!

3 opmerkingen:

  1. Nog 91 (?) dagen naar de koelte, de regen (bah) de zee.....
    Ik zie er al naar uit.
    Moeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. is inderdaad puffen...50 graden in de schaduw...onvoorstelbaar! hou het daar goed koel!
    Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan mijn twee flinke meiden, de mama en de papa. Zij doen het daar uitstekend met de hoge gasten. Hier wordt er niet veel over gezegd.
    Moeke

    BeantwoordenVerwijderen