x

x

dinsdag 23 maart 2010

Sam en prinses Mathilde

Dankzij mijn lieve collega Anja kreeg ik deze foto toch te zien op de site van Het Belang van Limburg:


Zoals eerder vermeld mochten Roos en Sam de bloemetjes aan de prinses overhandigen op de officiële receptie op de residentie van de ambassadeur. Roos en Sam, maar evenzeer mama en papa stonden te blinken!

Mijn meiden hadden het voortreffelijk gedaan. Al had ik hen wel een beetje voorbereid. Vooraf toonde ik enkele foto's van de prinses om haar sprookjesbeeld een beetje bij te sturen. Neen, de prinses draagt niet altijd een kroontje. Neen, de prinses draagt niet altijd een lang roze kleed...

3 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kindjes. wij zijn heel fieeeeeere moeke en vake

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amaai zeg, jullie zijn niet meer weg te denken uit de gazetten en de boekskes hier. Fijn! Als ik aan ons nageslacht vertel dat jullie ginder met de prins en de prinses op schok zijn, zijn ze nogal jaloers hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie beelden! Goed gedaan allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen