x

x

woensdag 10 november 2010

Kruimelvlaai!

Dit weekend gingen we naar het verjaardagsfeestje van Shelby. Shelby is een kindje waaraan ik les geef en is het oudste dochtertje van Nederlandse vrienden hier in Delhi. De ouders, Bas en Henny, hadden echt een super-gezellig feestje in elkaar gebokst. Alles was er: een zwembad, een springkasteel, goochelaar, aangenaam gezelschap,...


Ze hadden ook allerlei lekkers voorzien, waaronder een overheerlijke kruimelvlaai. Deze laatste had ik al een keertje eerder geproefd bij hen thuis. Ik had ook het recept gevraagd en gekregen. Het leek me echter allemaal erg moeilijk klaar te maken en had me er nog niet aan gewaagd. Nu Jochen de taart ook proefde, vroeg hij aan Henny hoe ze die gemaakt had. Toen kwam de aap uit de mouw. Henny zei 'dat ze het receptje al aan Sofie gegeven had, had die ze dan nog niet gemaakt?'. Oeps!

Jochen zette me lichtjes onder druk en samen gingen we de uitdaging aan. Met een super-resultaat, al zeg ik het zelf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten