x

x

vrijdag 6 juni 2014

Vriendschapsalbum

Hier kan je de antwoorden van Roosje bekijken, enkele jaren geleden. Nu Sam ongeveer dezelfde leeftijd heeft, liet ik haar dezelfde vragen beantwoorden. Hier komt ie:

Naam: Sam


Lievelingskleur: Fluorood
Lievelingseten: Het eten dat oma altijd voor me maakt: patatjes in een botermelksausje met boontjes en een zacht gekookt eitje - mmmmm
Lievelingssnoep: Colaflesjes
Beste vriendin: Neo (haar vriendinnetje van in Delhi, ze waren onafscheidelijk. We hoorden net van de mama dat ze naar Cambodja verhuizen: joepieeeee! Dat is vlakbij dus kunnen we hen zeker een bezoekje brengen!), Louna, Isabelle, Mailin, Amelia, Laure
Beste vriend: Geen (Sam vindt jongens maar niks nvdr)
Lievelingsspeelgoed: Playmobil
Lievelingssport: Paardrijden
Dit doe ik het liefst op school: Knutselen
Mijn lievelingsjuf: Claire en Dunja dat dateert nog van vorig schooljaar, in Delhi)
Mijn leukste vakantie: Op de houseboat in Kerala met Oekie
Leukste land: België, want daar is al mijn familie
Wat ik later worden wil: Mode-ontwerpster
Dit speel ik graag met mijn zus Roos: Steppen, en papa regelt het verkeer met onze zelfgemaakte verkeersborden
Mijn grootste wens: Dat iedereen mijn modekleren mooi gaat vinden
Dit speel ik graag met mama: Het gezelschapsspel Hotel
Dit speel ik graag met papa: Daar heb ik nog nooit iets mee gespeeld (huh???)
Dit doe ik niet graag: Shows
Hierdoor moet ik huilen: Als moeke of vake of zo of iemand van mijn familie huilt
Mijn lievelingsfilm: Frozen
Mijn lievelingsliedje: Do you wanna build a snowman?
Dit vind ik leuk in Maleisië: Het aquapark
Dit vind ik niet leuk in Maleisië: Er is hier geen rozentuin naast onze deur (dat was namelijk wel het geval in India, daar hadden we de zogeheten 'national rose garden' vlak bij ons)
Dit drink ik graag: Cola

Geen opmerkingen:

Een reactie posten